متناسب با تهدیدات سلاح تولید کرده ایم

متناسب با تهدیدات سلاح تولید کرده ایم

  • 30
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: متناسب با تهدیدات، برای رویارویی با آنها، سلاح تولید کرده ایم.
 
 
به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یگان های حاضر در رزمایش «محرم» که در منطقه عمومی غرب و شمالغرب کشور برگزار خواهد شد، در جمع خبرنگاران افزود: این رزمایش متناسب با تهدیدات طراحی شده و اجرا می شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری رزمایش ها، حفظ و ارتقا توان نیروها است.

امیر پوردستان افزود: با توجه به تهدیدات در فضای نیابتی، وظیفه ما این است که متناسب با تهدیدات خود را آماده کنیم و توان نیروها را افزایش دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم که آسوده خاطر باشند زیرا هیچ تهدیدی متوجه آنها نمی شود.

امیر پوردستان در رابطه با پیام رزمایش «محرم» گفت: به کسانی که خیال خام تهدید را در سر دارند می گوییم که پاسخ سربازان جمهوری اسلامی ایران سخت، کوبنده و خشن خواهد بود.

وی با بیان اینکه اکنون با تهدید گروهک های تروریستی تکفیری تحت حمایت آمریکا مواجه هستیم، افزود: نیروی زمینی یگان های واکنش سریع را تشکیل داده که قابلیت انجام عملیات در هر شرایطی را دارند و از قدرت بالایی بهره می برند.

امیرپوردستان گفت: این یگان ها از حمایت پدافند هوایی و نیروی هوایی نیز بهره می برند.

وی افزود: با همکاری های صنعت دفاعی، برای مقابله با تهدیدات، سلاح هایی را تولید کرده ایم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یگان های حاضر برای اجرای رزمایش محرم در آمادگی کامل به سر می برند.

رزمایش «محرم» دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با حضور نیروی زمینی و هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در منطقه عمومی غرب و شمالغرب کشور برگزار می شود.

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 26 مهر 1394 ساعت: 22:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,

بازتاب سریع پرتاب موشک دوربرد «عماد» در رسانه‌های خارجی

  • 66
شناسه خبر: 885194 سرویس: بین الملل
 ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
عماد - طولیة

پرتاب موفقیت آمیز موشک دوربرد «عماد» در رسانه‌های خارجی خارجی سریعا بازتاب یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عماد» نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف می باشد که قادر است اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده و به طور کامل منهدم کند.

پس از انتشار خبر پرتاب موفقیت آمیز این موشک دوربرد رسانه‌های خارجی سریعا به بازتاب آن پرداختند.

خبرگزاری انگلیسی رویترز با تیتر «ایران موشک بالستیک هدایت شونده دقیق» خود را آزمایش کرد.

شبکه خبری العربیه نیز در حساب توئیتری خود به زبان انگلیسی نوشت ایران با موفقیت موشک بالستیک دوربرد خود با نام «عماد» را آزمایش کرد.

سردار دهقان وزیر دفاع کشورمان درباره این موشک با بیان اینکه طراحی، ساخت و آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد یک جهش فناورانه و عملیاتی در این حوزه راهبردی به شمار می رود تاکید کرد:ما برای افزایش قدرت دفاعی و توان موشکی خود از هیچکس اجازه نمی‌گیریم و برنامه های دفاعی خود را بویژه در حوزه موشکی با قاطعیت دنبال می کنیم که موشک عماد یکی از مصادیق برجسته آن محسوب می‌شود.

خبرگزاری ترندنیوز آذربایجان با بازتاب پرتاب موشک عماد به همراه تصاویری از آن به نقل وزیر دفاع کشورمان نوشت: ایران با موفقیت موشک بالستیک جدید دوربرد ساخت داخل را پرتاب کرده است.

روزنامه الأهرام مصر نیز در پایگاه اینترنتی خود در خبری فوری نوشت: ایران با موفقیت موشک دوربرد عماد را آزمایش کرد.

خبرگزاری فرانسه هم در بازتاب پرتاب موشک عماد نوشت: ایران روز یکشنبه اعلام کرد با موفقیت موشک جدید بالستیک تولید داخل را آزمایش کرده است. گفته می‌شود این نخستین موشکی است که می‌تواند به صورت هدایت شونده تمام اهداف را بزند.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 19 مهر 1394 ساعت: 11:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,,

سردار سلامی در جمع خبرنگاران: موفقیت‌های سوریه در صحنه میدانی و سیاسی مدیون مجاهدت‌های سردار همدانی

  • 24
شناسه خبر: 885219 سرویس: سیاسی
 ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
سردار سلامی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: موفقیت‌های نظام سوریه در صحنه میدانی و سیاسی مدیون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید همدانی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار حسین همدانی که از مقابل حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، گفت: ما همان سیاست‌های گذشته را در مقابله با تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنیم و با شهادت فرماندهان بزرگ ما هیچ چیزی تغییر نمی‌کند، جز اینکه عزم و اراده ما برای ادامه راه این شهیدان بیشتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که پیام شما برای رژیم‌صهیونیستی چیست؟ افزود: صهیونیست‌ها کوچک‌تر از آن هستند که مخاطب ما برای یک پیام باشند، اما خورشید حیات آنها رو به غروب است و آنها همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند تا سال‌های زیادی نمی‌توانند ادامه حیات دهند و ظرف 25 سال آینده نابود خواهند شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره ویژگی‌های اخلاقی و رزمی سردار شهید حسین همدانی، گفت: سردار همدانی یکی از فرماندهان بزرگ سپاه بودند که هم در دوران دفاع مقدس در تمامی طول این دوران فرماندهی یگان‌های قدرتمند سپاه مثل انصارالحسین(ع) را برعهده داشتند و بعد از جنگ هم فرماندهی‌های لشکر 27 حضرت رسول(ص) و قدس گیلان و نیز نیروی مقاومت را بر عهده داشتند و سرانجام به عنوان یک فرمانده مدیر و یک مستشار عالی‌رتبه صاحب ابتکار، نوآوری و نبوغ در سوریه به خصوص در زمینه حفظ قدرت مقاومت مسلمانان در مقابل سیاست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نقش‌آفرینی کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه آنچه که امروز به عنوان موفقیت‌های نظام سوریه در صحنه میدانی و سیاسی می‌بینید، بخش مهمی از آن مدیون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار همدانی است، اظهار داشت: شهید همدانی واقعا یک فرمانده شجاع، یک اسوه اخلاق و یک انسان باشرافت و فرمانده‌ای مهربان و رئوف و متواضع بود و در عین حال از نظر نظم تغییر تاکتیکی، تجربه میدانی، خلاقیت و نوآوری هم یک فرمانده بزرگ محسوب می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که انشاءالله راه شهید سردار همدانی توسط سایر فرماندهان عزیز ما ادامه پیدا کند.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 19 مهر 1394 ساعت: 11:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,,

انتفاضه سوم ملت فلسطین به روایت تصاویر

  • 61
شناسه خبر: 885278 سرویس: بین الملل
 ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
انتفاضه سوم

بر اساس گزارش‌های رسمی فلسطین طی 11 روز گذشته از آغاز انتفاضه ملت فلسطین، 23 نفر به‌دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و نوار غزه شهید و 1100 نفر نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بیش از 10 روز از انتفاضه جدید ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌گذرد.

بر اساس گزارش‌های رسمی فلسطین طی 11 روز گذشته از آغاز  انتفاضه ملت فلسطین، 23 نفر به‌دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و نوار غزه شهید و 1100 نفر نیز زخمی شده‌اند.

گوشه‌هایی از این خیزش مردمی فلسطین در ذیل از نظر مخاطبان گرامی می‌گذرد.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 19 مهر 1394 ساعت: 11:42
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,,,

تصاویر لحظه شلیک موشک بالستیک دوربرد عماد + ویژگی‌های موشک

  • 22
شناسه خبر: 885055 سرویس: سیاسی
 ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
موشک عماد

تصاویر لحظه شلیک موشک بالستیک دوربرد عماد منتشر شد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، اولین تصاویر از موشک بالستیک دوربرد عماد که با موفقیت آزمایش شده بود، منتشر شد.

این موشک که تمامی مراحل طراحی وساخت آن توسط دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع صورت پذیرفته است، نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف می باشد که قادر است اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده و به طور کامل منهدم کند.

سردار دهقان وزیر دفاع نیز درباره این موشک با بیان اینکه طراحی، ساخت و آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد یک جهش فناورانه و عملیاتی در این حوزه راهبردی به شمار می رود تاکید کرد:ما برای افزایش قدرت دفاعی و توان موشکی خود از هیچکس اجازه نمی گیریم و برنامه های دفاعی خود را بویژه در حوزه موشکی با قاطعیت دنبال می کنیم که موشک عماد یکی از مصادیق برجسته آن محسوب می شود.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 19 مهر 1394 ساعت: 11:38
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,,

بگذار تا بشکند چینی نازک تنهایی من با صدای قدمهای آمدنت

  • 57

افسران - بگذار تا بشکند چینی نازک تنهایی من با صدای قدمهای آمدنت


  • تاریخ ارسال : شنبه 18 مهر 1394 ساعت: 22:36
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,

ارتش شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت

  • 25

در پی شهادت سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی در محور مقاومت سوریه، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام تسلیتی، شهادت پرافتخار این سردار دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار دلاور، ‌مخلص و ولایتمدار سپاه اسلام، سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی که در راه دفاع از مکتب تعالی بخش اسلام عزیز، حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی همه زندگی خود را وقف جهاد و تلاشی خستگی‌ناپذیر کرده بود؛ دلهای تمامی همرزمان و یادگاران سالهای دفاع مقدس و آحاد فرماندهان و کارکنان غیور نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را داغدار نمود.

بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه سردار همدانی که با شهادت خود افتخار دیگری را بر لوح زرین حماسه ها و افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود؛ می تواند الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای جامعه اسلامی مان باشد و باردیگر ثابت نمود باب مجاهدت و شهادت در راه حق برای جهادگران واقعی همچنان مفتوح است.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این سردار رشید، مؤمن و بابصیرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.


  • تاریخ ارسال : شنبه 18 مهر 1394 ساعت: 22:34
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,,,

مصرعی میگویم و میگذرم کاروان در دل صحراست خدا رحم کند چله ی روشن بینی

  • 613

 

افسران - مصرعی میگویم و میگذرم
کاروان در دل صحراست خدا رحم کند
"________________________ ________________ "
چله ی روشن بینی حماسه ی حسینی
زعفر جنی یا جعفر جنی کیست؟

 

زعفر جنی در تداول عامه، پادشاه مسلمان جنی که گویند به روز عاشورا به‌یاری حسین بن علی با لشکر خویش آمد و حسین به او اجازه جنگیدن نداد و فرمود از انصاف و مردی دور است؛ که شما آنان را ببینید و ایشان شما را نبینند.

در قرآن، آیه‌ای که دربارة زعفر جنی و سابقهٔ تاریخی یا قرآنی آن تصریح یا اشاره کرده باشد، نیست

دربارهٔ اصل وجود زعفر جنی بین مسلمانان و حتی شیعیان و پیشنهاد یاری او به حسین در واقعهٔ عاشورا اتفاق نظر نیست:

بحارالانوار، ج ۴۴، ص ۳۳۰ : 
شیخ مفید به سند خود از امام جعفر صادق (علیه السلام) این نکته را نقل کرده است زمانی که حسین علیه السلام از مدینه حرکت کرد، گروهی از ملائکه برای پیشنهاد کمک نزد او آمدند و گروه‌هایی از مسلمانان و شیعیان جن برای کمک آمدند اما حسین علیه السلام در پاسخ جنیان گفت: 
«خدا به شما جزای خیر دهد من مسؤول کار خود هستم و محل و زمان قتل من نیز مشخص است»
جنیان گفتند: «اگر امر شما نبود همهٔ دشمنان شما را می کشتیم». 

امام حسین (علیه السلام) در پاسخ گفت: 
«ما بر این کار از شما تواناتریم اما چنین نمی‌کنیم تا 
لیهلک من هلک عن بینة و یحیی من حیّ عن بیّنه
آنها که گمراه می‌شوند با اتمام حجت باشد و آنها که راه حق را می‌پذیرند با آگاهی و دلیل آشکار باشد».
7
اما در کتاب حماسه حسینی نوشته مرتضی مطهری (ج۱، ص۲۹ وص۵۳ و ج۳، ص۲۷۲ وص ۲۸۴) 
آمده: «یکی از تحریفات نهضت عاشورا، جریان مربوط به زعفر جنی است

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 18 مهر 1394 ساعت: 22:20
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,

آیا چراغی که به مسکو رواست به دمشق حرام است؟

  • 38

افسران - آیا چراغی که به مسکو رواست به دمشق حرام است؟  

آقا یه سوالی ذهن من و درگیر کرده،
تو روسیه فقیر ندارن که اومدن تو سوریه دارن میجنگن؟
پس فقراشون چی میشه؟
خوب هزینه این همه جنگنده های سوخو و خلبان و سوخت رو بدن به فقراشون خوب،
چراغی که به مسکو رواست، به دمشق حرام است،
حالا هروقت داعش اومد تو چچن و قفقاز، تو کشور خودشون باهاش میجنگن دیگه، چرا یه کشور دیگه ویران بشه؟
نه خداوکیلی احمقانه نیست این تفکر؟
دیگه بز های تو طویله هم فهمیدن که باید با دشمنت خارج از مرز خودت بجنگی، تا زیر ساخت های خودت نابود نشه، هنوز یه عده نفهمیدن،
بگذریم،
خوش به سعادت اون خلبان کمونیست از خدا بیخبری که افتخار کشتن دشمن ترین دشمن اهل بیت یعنی داعشیا نصیبش شده، ما که عرضه نداشتیم،
اخوی التماس دعا

 


مراسم تشییع پیکر یکی از کارکنان ارتشی جانباخته در حادثه منا

  • 22

 

 

 

پیکر مطهر مرحوم حجت الاسلام علی گمارلو، یکی از روحانیون جمعی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در حادثه منا دیدار حق را لبیک گفت؛ صبح امروز و با حضور مردم شهیدپرور شهرستان قم تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم تشییع پیکر پاک این مجاهد و رزمنده روحانی، در کنار پیکر پاک دو تن دیگر از جانباختگان حادثه منا با حضور جمع کثیری از فرماندهان و کارکنان یگان های ارتش مستقر در استان قم و نیز دیگر مسئولان کشوری و لشگری و مردم ولایتمدار این استان از ساعت 8 صبح امروز از محل مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار گردید.

پیکر این جانباختگان پس از طواف ضریح نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) و اقامه نماز توسط آیت‌الله اعرافی، امام جمعه شهرستان قم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر تشیع شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود انزجار و نفرت خود را نسبت به بی‌کفایتی برگزارکنندگان مراسم حج نشان دادند و با تقدیر از بیانات مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار پیگیری جدی دولت برای بازگرداندن هر چه زودتر دیگر پیکرهای جانباختگان این حادثه به کشور شدند.

در ادامه این مراسم پیکر پاک حاجیان جان باخته بر روی دست هزاران نفر از مردم قم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشیع و در کنار پیکر پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

گفتنی است، مرحوم حجت الاسلام علی گمارلو در آخرین مسئولیت خود، ریاست عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی ارتش در بندر سیراف استان هرمزگان را عهده دار بوده است. 

 

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 18 مهر 1394 ساعت: 14:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 76
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 58
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 19
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 60
            بازدید ماه بازدید ماه : 60
            بازدید سال بازدید سال : 70
            بازدید کلی بازدید کلی : 16456

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.191.157.186
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تو آنی که می اندیشی و آدرس tadbir11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به تو آنی که می اندیشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف