اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش برگزار شد

اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش برگزار شد

  • 102
  • 0
 

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=5724b45e-7a92-437f-a273-3e2b23a4459b

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس کمیته ملی المپیک، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه ها و آموزشگاه های ارتش، با حضور امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ دوم مجدآرا، مشاور فرمانده کل ارتش در امور تربیت بدنی، سرهنگ جمشید فولادی، سرپرست سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از فرماندهان آجا برگزار شد و قهرمانان این مسابقات، مدالها و احکام خود را دریافت کردند.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 25 خرداد 1394 ساعت: 13:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

غلط زیادی

  • 55

چوپانی گله را به صحرا برد به درخت گردوی تنومندی رسید.
از آن بالا رفت و به چیدن گردو مشغول شد که ناگهان گردباد سختی در گرفت،خواست
فرود آید، ترسید. باد شاخه ای را که چوپان روی آن بود به این طرف و آن طرف می
برد.دید نزدیک است که بیفتد و دست و پایش بشکند.در حال مستاصل شد ....از دور
بقعه امامزاده ای را دید و گفت: ای امام زاده گله ام نذر تو، از درخت سالم
پایین بیایم.قدری باد ساکت شد و چوپان به شاخه قوی تری دست زد و جای پایی پیدا
کرده و خود را محکم گرفت.گفت: ای امام زاده خدا راضی نمی شود که زن و بچه من
بیچاره از تنگی و خواری بمیرند و تو همه گله را صاحب شوی...نصف گله را به تو
می دهم و نصفی هم برای خودم...قدری پایین تر آمد.وقتی که نزدیک تنه درخت رسید
گفت:ای امام زاده نصف گله را چطور نگهداری می کنی؟آنهار ا خودم نگهداری می کنم
در عوض کشک و پشم نصف گله را به تو می دهم.وقتی کمی پایین تر آمد گفت:بالاخره
چوپان هم که بی مزد نمی شود کشکش مال تو، پشمش مال من به عنوان دستمزد.وقتی
باقی تنه را سُرخورد و پایش به زمین رسید نگاهی به گنبد امامزاده انداخت و
گفت: مرد حسابی چه کشکی چه پشمی؟ما از هول خودمان یک غلطی کردیم*غلط زیادی که جریمه ندارد.


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

جماران ها، دماوندها و سهندها در راه هستند

  • 63
به گزارش صدخبر ؛ از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در پیام امیر دریادار حبیب الله سیاری که روز شنبه انتشار یافته، آمده است: این روزها آبهای دریای خزر شاهد حضور اولین ناوشکن بومی ایرانی است که به دست توانمند متخصین و جوانان کشور عزیزمان ساخته شده است و اکنون دنیا می داند که موج ها پشت سر هم می آیند و چون کوه های استوار و متحرک جماران ها، دماوندها و سهندهای دیگری در راه هستند. 
وی می افزاید: حضور ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند بیانگر عزم و اراده فرزندان میهن اسلامی در پیروی از امام راحل عظیم الشأن(ره) و تحقق فرمان مقتدایمان رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا است که با دمیدن روح ایمان و امید به توانایی ها و استعدادهای شگرف فرزندان این مرز و بوم و تکیه بر شعـار سراسر حقیقت «ما می توانیم» و ایجاد فرهنگ خودباوری و ابتکار و تشویق روحیه کار و تلاش مضاعف برای نگهداری و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز، عزت میهن اسلامی را با تأمین استقلال و خودکفایی به نمایش گذاردند. 
«با تبریک الحاق اولین ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش که در تاریخ 18 اسفند ماه امسال با حضور فرماندهان و مسئولین عالی رتبه لشگری و کشوری صورت گرفت همه تلاش های دانشمندان و صنعتگران مان را در کسب دانش و فناوری ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی ارج می نهیم و به افتخار همراهی همه همرزمان عزیز و دریادل اعلام می داریم که نشان سرافرازی همه دریادلان نیروی دریایی پیروی از فرمان ولایت و تحقق فرامین معظم له است.» 
دریادار سیاری تصریح می کند: برای همه همرزمان عزیز و فداکارم در جای جای این سرزمین اسلامی و در همه نقاط عالم و آبهای سرزمینی و بین المللی در ایفای مسئولیت بزرگی که در حفظ منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران و ارتقای امنیت ملی ایفا می نمایند، آرزوی توفیق روزافزون دارم. 
ناوشکن دماوند که به تازگی به ناوگان جمهوری اسلامی ایران ملحق شد، جزیی از پروژه ناوشکن های خانواده موج محسوب می شود.

 


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک‌های کروز ۳۰۰کیلومتری قدیر

  • 71

 به گزارش صدخبر؛با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، خط تولید انبوه موشک کروز دریایی ضد ناو برد بلند در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع افتتاح و مقادیر متنابهی از آن به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل شد. سردار دهقان در جمع خبرنگاران طی سخنانی با گرامیداشت روز شهید اظهار داشت:پس از اتمام تحقیقات ،نمونه سازی ،انجام آزمایشات موفق پروازی و رونمایی از موشک کروز دریایی قدیر به مناسبت روز صنعت دفاعی سال جاری که با حضور ریاست محترم جمهور انجام شد ،امروز بحول و قوه الهی شاهد افتتاح همزمان خط تولید انبوه و تحویل دهی این موشک راهبردی و موثر در عرصه دفاع و رزم دریایی هستیم. 


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

اوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ امیر سرتیپ اسماعیلی از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(

  • 131

امیر سرتیپ اسماعیلی از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو بازدید کرد

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=73866d46-071b-4047-9ee5-20750662ad7f

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از مواضع گسترش یافته موشکی، توپخانه ای، راداری و اپتیکی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) فردو بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو ضمن تبریک سال جدید گفت: ماموریت پدافند هوایی در زمان جنگ و صلح تفاوتی ندارد و توقف ناپذیر است و مسولیت خطیر حراست از دست آوردهای ارزشمند کشور در حوزه های مختلف بر عهده کارکنان غیور پدافند است.

وی اظهار داشت: سایت ها و مواضع پدافندی در سال های اخیر رشد و گسترش بسیار خوبی داشته است و ما در همه یگانهای پدافندی در سراسر کشور تجهیزات به روز و بومی را در حوزه دفاع هوایی گسترش داده ایم و در بحث نیروی انسانی هم از کارکنان آموزش دیده جوان در کنار همرزمان پیشکسوت استفاده می کنیم که این امر باعث ارتقاء توان عملیاتی پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور شده است.

سرتیپ اسماعیلی در پایان با ابراز رضایت از گسترش سامانه های جدید پدافندی در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو و تقدیر از زحمات کارکنان این گروه تصریح کرد: گسترش سایت ها و مواضع پدافندی در چند سال اخیر باسالهای گذشته قابل قیاس نیست و پدافند هوایی برای ارتقاء سطح پوشش دفاع هوایی ضمن تقویت سایتهای موجود با تجهیزات جدید و نیروی انسانی کار آزموده مواضع و ایستگاه های جدیدی را در سطح کشور راه اندازی کرده است.


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

استقبال از اردوغان با گارد اسب سوار و پرچم سرخ "یا ابا عبدالله" به ابتکار امیر سرتیپ دوم دکتر ولی ون

  • 71

در مراسم رسمی سه شنبه گذشته استقبال از اردوغان در کاخ سعدآباد تهران به عمل آمد برای دومین بار از گارد تشریفات اسب سوار استفاده شد. البته خبرگزاری‌ها به جهت عدم اطلاع این مورد را به عنوان نخستین بار ذکر کردند.

گفته می‌شود برای نخستین بار این گارد دی ماه 1393 به صورت ثابت در سفر نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور جوان ونزوئلا به ایران در تشریفات حضور پیدا کرد و قرار بود در سفر اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان به ایران که به علت حوادث ناگوار بهمن در افغانستان لغو شد انجام شود که این امر محقق نشد بنابراین در سفر اردوغان به عنوان دومین سفر بکار گرفته شد.


 

بکارگیری گارد تشریفات اسب با امکانات موجود و به دور از تجمل گرایی بوده و با استفاده از اسب‌های ایرانی ارتش و لباس عادی دژبان ارتش بدون هزینه و تغییر در لباس آن‌‎ها انجام شده است.

بکارگیری پرچم سرخ "یا ابا عبدالله" از تکات با ارزش انقلابی و دینی این تشریفات است. این نوع تشریفات به ابتکار امیر سرتیپ دوم دکتر ولی وند انجام گردید.


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم: تعرض به خاک و ناموس ایران!

  • 67
از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم!

 

یازده فروردین شهادت پنج نفر از مرزبانان کشور در مرز سومار شهرستان قصرشیرین در اثر انفجار مین کمین دژخیمان در زیر خودروی گشت مرزبانی.

سیزده فروردین شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی در حمله افراد ناشناس به یکی از ایستگاه های نوروزی موقت نیروی انتظامی در پارک گمبوعه در شهرستان حمیدیه در غرب اهواز.

هفدهم فروردین شهادت هشت نفر از مرزبانان کشور در سیستان و بلوچستان در هنگ مرزی نگور، در منطقه صفر مرزی بود در اثر شلیک تک تیرانداز و آرپی‌جی اشرار مسلحی که به مرز مقابل -پاکستان- گریختند.

 

هشتم فروردین تعرض پلیس سعودی به دو نوجوان 15 و 16 ساله در فرودگاه جده که خبر آن هجدهم فروردین و با پی‌گیری مجدانه برخی از دلسوزان مورد واکنش وزارت خارجه قرار گرفت!

16 نفر شهید و تعرض به ناموس ایرانی در آغازین روز‌های سال 1394 خیلی زیاد است!؟

سکوت مسؤلین محترم در این خصوص معنا ندارد!؟

در کشورهای توسعه یافته خار به پای یک نفر برود غوغا می‌شود!

مگر ما در حال توسعه نیستیم؟ پس چرا مسؤلین محترم، ساده انگارانه و جهان سومی برخورد می‌کنند!؟

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم!

بگوییم، تا شاید مانند ماجرای آقای علی مطهری که در مقابل این فجایع هیچ است، حداقل کمیته‌ای برای بررسی و صیانت از خاک و ناموسمان تشکیل دهند!

بگوییم، تا شاید در مقابل خدعه و حملات دشمن چشمانی که باید باز باشند، باز شوند!


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجلس 1394

  • 72
 

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجالس شورا و خبرگان سال 1394

امروز 24 فروردین 1394، پس از قدرت گرفتن اصحاب فتنه 88 در وزارت علوم و دانشگاه تربیت مدرس، علیرضا بهشتی، مشاور یکی از سران فتنه به دانشگاه تربیت مدرس بازگشت. بسیجیان دانشگاه تربیت مدرس قصد ممانعت از ورود وی را داشتند ولی خویشتن داری کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. 


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

هشدار ارتش به عربستان!

  • 77
 

امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: «به‌عنوان یک نظامی به عربستان توصیه می‌کنم دست از تجاوز به یمن بردارد». وی افزود: این حرکت عربستان پسندیده نیست و ارتش عربستان که یک ارتش اجاره‌ای است، دست از تجاوز به خاک یمن بردارد. به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: هنوز گلوله‌ای به‌سمت ارتش عربستان شلیک نشده که آثار شکست را در آنها مشاهده می‌کنیم، وای به روزی که چهار ترقه در ریاض منفجر شود. پیشنهاد من این است که دست از این تجاوز بردارند. امیر پوردستان با ابراز اینکه «تهدیدهای گروهک‌های تروریستی برای ما تهدید نیست» تصریح کرد: یگان‌های مستقر در مرزها به‌خوبی حافظ مرزهای کشورمان هستند. ما تاکتیک‌های‌مان را بررسی و تست و تهدیدها را رصد می‌کنیم اما اولویت ما مقابله با جنگ نیابتی و ناهمتراز است. وی افزود: داعش به‌نیابت از استکبار در منطقه می‌جنگد و بوکوحرام به‌نمایندگی از آمریکا جنایت می‌کند اما ما از این تهدیدها نمی‌ترسیم و در برابر جنگ‌های نیابتی برنامه‌ریزی گسترده داریم.

 


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت میشود !

  • 96
زندگی به من آموخت که
هر چیزی قیمتی دارد ...


پنیر مجانی و تله موش - جملات زیبا www.atrekhoda.ir

  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به دست خویش به حراج بگذارند!+عکس

  • 139
می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به دست خویش به حراج بگذارند!+عکس

هشدار

افسران - کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به نمایش بگذارند!+عکس

هدیه شبکه های ماهواره فارسی زبانان؛

تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.

ملاحظه: امروزه قدرت رسانه ها به گونه ای است  در مدت زمان  مشخص  ، احساس و علایق وذایقه وحتی تفکرات  مخاطبین خود را به راحتی تغییر داده به نفع منافع خود گرایش و سمت وسو می دهد


  • تاریخ ارسال : 25 خرداد 1394 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

غلط زیادی

  • 85

چوپانی گله را به صحرا برد به درخت گردوی تنومندی رسید.
از آن بالا رفت و به چیدن گردو مشغول شد که ناگهان گردباد سختی در گرفت،خواست
فرود آید، ترسید. باد شاخه ای را که چوپان روی آن بود به این طرف و آن طرف می
برد.دید نزدیک است که بیفتد و دست و پایش بشکند.در حال مستاصل شد ....از دور
بقعه امامزاده ای را دید و گفت: ای امام زاده گله ام نذر تو، از درخت سالم
پایین بیایم.قدری باد ساکت شد و چوپان به شاخه قوی تری دست زد و جای پایی پیدا
کرده و خود را محکم گرفت.گفت: ای امام زاده خدا راضی نمی شود که زن و بچه من
بیچاره از تنگی و خواری بمیرند و تو همه گله را صاحب شوی...نصف گله را به تو
می دهم و نصفی هم برای خودم...قدری پایین تر آمد.وقتی که نزدیک تنه درخت رسید
گفت:ای امام زاده نصف گله را چطور نگهداری می کنی؟آنهار ا خودم نگهداری می کنم
در عوض کشک و پشم نصف گله را به تو می دهم.وقتی کمی پایین تر آمد گفت:بالاخره
چوپان هم که بی مزد نمی شود کشکش مال تو، پشمش مال من به عنوان دستمزد.وقتی
باقی تنه را سُرخورد و پایش به زمین رسید نگاهی به گنبد امامزاده انداخت و
گفت: مرد حسابی چه کشکی چه پشمی؟ما از هول خودمان یک غلطی کردیم*غلط زیادی که جریمه ندارد.


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

جماران ها، دماوندها و سهندها در راه هستند

  • 72
به گزارش صدخبر ؛ از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در پیام امیر دریادار حبیب الله سیاری که روز شنبه انتشار یافته، آمده است: این روزها آبهای دریای خزر شاهد حضور اولین ناوشکن بومی ایرانی است که به دست توانمند متخصین و جوانان کشور عزیزمان ساخته شده است و اکنون دنیا می داند که موج ها پشت سر هم می آیند و چون کوه های استوار و متحرک جماران ها، دماوندها و سهندهای دیگری در راه هستند. 
وی می افزاید: حضور ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند بیانگر عزم و اراده فرزندان میهن اسلامی در پیروی از امام راحل عظیم الشأن(ره) و تحقق فرمان مقتدایمان رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا است که با دمیدن روح ایمان و امید به توانایی ها و استعدادهای شگرف فرزندان این مرز و بوم و تکیه بر شعـار سراسر حقیقت «ما می توانیم» و ایجاد فرهنگ خودباوری و ابتکار و تشویق روحیه کار و تلاش مضاعف برای نگهداری و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز، عزت میهن اسلامی را با تأمین استقلال و خودکفایی به نمایش گذاردند. 
«با تبریک الحاق اولین ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش که در تاریخ 18 اسفند ماه امسال با حضور فرماندهان و مسئولین عالی رتبه لشگری و کشوری صورت گرفت همه تلاش های دانشمندان و صنعتگران مان را در کسب دانش و فناوری ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی ارج می نهیم و به افتخار همراهی همه همرزمان عزیز و دریادل اعلام می داریم که نشان سرافرازی همه دریادلان نیروی دریایی پیروی از فرمان ولایت و تحقق فرامین معظم له است.» 
دریادار سیاری تصریح می کند: برای همه همرزمان عزیز و فداکارم در جای جای این سرزمین اسلامی و در همه نقاط عالم و آبهای سرزمینی و بین المللی در ایفای مسئولیت بزرگی که در حفظ منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران و ارتقای امنیت ملی ایفا می نمایند، آرزوی توفیق روزافزون دارم. 
ناوشکن دماوند که به تازگی به ناوگان جمهوری اسلامی ایران ملحق شد، جزیی از پروژه ناوشکن های خانواده موج محسوب می شود.

 


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک‌های کروز ۳۰۰کیلومتری قدیر

  • 95

 به گزارش صدخبر؛با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، خط تولید انبوه موشک کروز دریایی ضد ناو برد بلند در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع افتتاح و مقادیر متنابهی از آن به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل شد. سردار دهقان در جمع خبرنگاران طی سخنانی با گرامیداشت روز شهید اظهار داشت:پس از اتمام تحقیقات ،نمونه سازی ،انجام آزمایشات موفق پروازی و رونمایی از موشک کروز دریایی قدیر به مناسبت روز صنعت دفاعی سال جاری که با حضور ریاست محترم جمهور انجام شد ،امروز بحول و قوه الهی شاهد افتتاح همزمان خط تولید انبوه و تحویل دهی این موشک راهبردی و موثر در عرصه دفاع و رزم دریایی هستیم. 


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

اوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ امیر سرتیپ اسماعیلی از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(

  • 208

امیر سرتیپ اسماعیلی از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو بازدید کرد

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=73866d46-071b-4047-9ee5-20750662ad7f

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از مواضع گسترش یافته موشکی، توپخانه ای، راداری و اپتیکی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) فردو بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو ضمن تبریک سال جدید گفت: ماموریت پدافند هوایی در زمان جنگ و صلح تفاوتی ندارد و توقف ناپذیر است و مسولیت خطیر حراست از دست آوردهای ارزشمند کشور در حوزه های مختلف بر عهده کارکنان غیور پدافند است.

وی اظهار داشت: سایت ها و مواضع پدافندی در سال های اخیر رشد و گسترش بسیار خوبی داشته است و ما در همه یگانهای پدافندی در سراسر کشور تجهیزات به روز و بومی را در حوزه دفاع هوایی گسترش داده ایم و در بحث نیروی انسانی هم از کارکنان آموزش دیده جوان در کنار همرزمان پیشکسوت استفاده می کنیم که این امر باعث ارتقاء توان عملیاتی پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور شده است.

سرتیپ اسماعیلی در پایان با ابراز رضایت از گسترش سامانه های جدید پدافندی در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو و تقدیر از زحمات کارکنان این گروه تصریح کرد: گسترش سایت ها و مواضع پدافندی در چند سال اخیر باسالهای گذشته قابل قیاس نیست و پدافند هوایی برای ارتقاء سطح پوشش دفاع هوایی ضمن تقویت سایتهای موجود با تجهیزات جدید و نیروی انسانی کار آزموده مواضع و ایستگاه های جدیدی را در سطح کشور راه اندازی کرده است.


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

استقبال از اردوغان با گارد اسب سوار و پرچم سرخ "یا ابا عبدالله" به ابتکار امیر سرتیپ دوم دکتر ولی ون

  • 89

در مراسم رسمی سه شنبه گذشته استقبال از اردوغان در کاخ سعدآباد تهران به عمل آمد برای دومین بار از گارد تشریفات اسب سوار استفاده شد. البته خبرگزاری‌ها به جهت عدم اطلاع این مورد را به عنوان نخستین بار ذکر کردند.

گفته می‌شود برای نخستین بار این گارد دی ماه 1393 به صورت ثابت در سفر نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور جوان ونزوئلا به ایران در تشریفات حضور پیدا کرد و قرار بود در سفر اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان به ایران که به علت حوادث ناگوار بهمن در افغانستان لغو شد انجام شود که این امر محقق نشد بنابراین در سفر اردوغان به عنوان دومین سفر بکار گرفته شد.


 

بکارگیری گارد تشریفات اسب با امکانات موجود و به دور از تجمل گرایی بوده و با استفاده از اسب‌های ایرانی ارتش و لباس عادی دژبان ارتش بدون هزینه و تغییر در لباس آن‌‎ها انجام شده است.

بکارگیری پرچم سرخ "یا ابا عبدالله" از تکات با ارزش انقلابی و دینی این تشریفات است. این نوع تشریفات به ابتکار امیر سرتیپ دوم دکتر ولی وند انجام گردید.


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم: تعرض به خاک و ناموس ایران!

  • 78
از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم!

 

یازده فروردین شهادت پنج نفر از مرزبانان کشور در مرز سومار شهرستان قصرشیرین در اثر انفجار مین کمین دژخیمان در زیر خودروی گشت مرزبانی.

سیزده فروردین شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی در حمله افراد ناشناس به یکی از ایستگاه های نوروزی موقت نیروی انتظامی در پارک گمبوعه در شهرستان حمیدیه در غرب اهواز.

هفدهم فروردین شهادت هشت نفر از مرزبانان کشور در سیستان و بلوچستان در هنگ مرزی نگور، در منطقه صفر مرزی بود در اثر شلیک تک تیرانداز و آرپی‌جی اشرار مسلحی که به مرز مقابل -پاکستان- گریختند.

 

هشتم فروردین تعرض پلیس سعودی به دو نوجوان 15 و 16 ساله در فرودگاه جده که خبر آن هجدهم فروردین و با پی‌گیری مجدانه برخی از دلسوزان مورد واکنش وزارت خارجه قرار گرفت!

16 نفر شهید و تعرض به ناموس ایرانی در آغازین روز‌های سال 1394 خیلی زیاد است!؟

سکوت مسؤلین محترم در این خصوص معنا ندارد!؟

در کشورهای توسعه یافته خار به پای یک نفر برود غوغا می‌شود!

مگر ما در حال توسعه نیستیم؟ پس چرا مسؤلین محترم، ساده انگارانه و جهان سومی برخورد می‌کنند!؟

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم!

بگوییم، تا شاید مانند ماجرای آقای علی مطهری که در مقابل این فجایع هیچ است، حداقل کمیته‌ای برای بررسی و صیانت از خاک و ناموسمان تشکیل دهند!

بگوییم، تا شاید در مقابل خدعه و حملات دشمن چشمانی که باید باز باشند، باز شوند!


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجلس 1394

  • 102
 

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجالس شورا و خبرگان سال 1394

امروز 24 فروردین 1394، پس از قدرت گرفتن اصحاب فتنه 88 در وزارت علوم و دانشگاه تربیت مدرس، علیرضا بهشتی، مشاور یکی از سران فتنه به دانشگاه تربیت مدرس بازگشت. بسیجیان دانشگاه تربیت مدرس قصد ممانعت از ورود وی را داشتند ولی خویشتن داری کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. 


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

هشدار ارتش به عربستان!

  • 114
 

امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: «به‌عنوان یک نظامی به عربستان توصیه می‌کنم دست از تجاوز به یمن بردارد». وی افزود: این حرکت عربستان پسندیده نیست و ارتش عربستان که یک ارتش اجاره‌ای است، دست از تجاوز به خاک یمن بردارد. به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: هنوز گلوله‌ای به‌سمت ارتش عربستان شلیک نشده که آثار شکست را در آنها مشاهده می‌کنیم، وای به روزی که چهار ترقه در ریاض منفجر شود. پیشنهاد من این است که دست از این تجاوز بردارند. امیر پوردستان با ابراز اینکه «تهدیدهای گروهک‌های تروریستی برای ما تهدید نیست» تصریح کرد: یگان‌های مستقر در مرزها به‌خوبی حافظ مرزهای کشورمان هستند. ما تاکتیک‌های‌مان را بررسی و تست و تهدیدها را رصد می‌کنیم اما اولویت ما مقابله با جنگ نیابتی و ناهمتراز است. وی افزود: داعش به‌نیابت از استکبار در منطقه می‌جنگد و بوکوحرام به‌نمایندگی از آمریکا جنایت می‌کند اما ما از این تهدیدها نمی‌ترسیم و در برابر جنگ‌های نیابتی برنامه‌ریزی گسترده داریم.

 


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت میشود !

  • 294
زندگی به من آموخت که
هر چیزی قیمتی دارد ...


پنیر مجانی و تله موش - جملات زیبا www.atrekhoda.ir

  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به دست خویش به حراج بگذارند!+عکس

  • 89
می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به دست خویش به حراج بگذارند!+عکس

هشدار

افسران - کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به نمایش بگذارند!+عکس

هدیه شبکه های ماهواره فارسی زبانان؛

تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.

ملاحظه: امروزه قدرت رسانه ها به گونه ای است  در مدت زمان  مشخص  ، احساس و علایق وذایقه وحتی تفکرات  مخاطبین خود را به راحتی تغییر داده به نفع منافع خود گرایش و سمت وسو می دهد


  • تاریخ ارسال : 23 خرداد 1394 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

غلط زیادی

  • 91

چوپانی گله را به صحرا برد به درخت گردوی تنومندی رسید.
از آن بالا رفت و به چیدن گردو مشغول شد که ناگهان گردباد سختی در گرفت،خواست
فرود آید، ترسید. باد شاخه ای را که چوپان روی آن بود به این طرف و آن طرف می
برد.دید نزدیک است که بیفتد و دست و پایش بشکند.در حال مستاصل شد ....از دور
بقعه امامزاده ای را دید و گفت: ای امام زاده گله ام نذر تو، از درخت سالم
پایین بیایم.قدری باد ساکت شد و چوپان به شاخه قوی تری دست زد و جای پایی پیدا
کرده و خود را محکم گرفت.گفت: ای امام زاده خدا راضی نمی شود که زن و بچه من
بیچاره از تنگی و خواری بمیرند و تو همه گله را صاحب شوی...نصف گله را به تو
می دهم و نصفی هم برای خودم...قدری پایین تر آمد.وقتی که نزدیک تنه درخت رسید
گفت:ای امام زاده نصف گله را چطور نگهداری می کنی؟آنهار ا خودم نگهداری می کنم
در عوض کشک و پشم نصف گله را به تو می دهم.وقتی کمی پایین تر آمد گفت:بالاخره
چوپان هم که بی مزد نمی شود کشکش مال تو، پشمش مال من به عنوان دستمزد.وقتی
باقی تنه را سُرخورد و پایش به زمین رسید نگاهی به گنبد امامزاده انداخت و
گفت: مرد حسابی چه کشکی چه پشمی؟ما از هول خودمان یک غلطی کردیم*غلط زیادی که جریمه ندارد.


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

جماران ها، دماوندها و سهندها در راه هستند

  • 90
به گزارش صدخبر ؛ از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در پیام امیر دریادار حبیب الله سیاری که روز شنبه انتشار یافته، آمده است: این روزها آبهای دریای خزر شاهد حضور اولین ناوشکن بومی ایرانی است که به دست توانمند متخصین و جوانان کشور عزیزمان ساخته شده است و اکنون دنیا می داند که موج ها پشت سر هم می آیند و چون کوه های استوار و متحرک جماران ها، دماوندها و سهندهای دیگری در راه هستند. 
وی می افزاید: حضور ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند بیانگر عزم و اراده فرزندان میهن اسلامی در پیروی از امام راحل عظیم الشأن(ره) و تحقق فرمان مقتدایمان رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا است که با دمیدن روح ایمان و امید به توانایی ها و استعدادهای شگرف فرزندان این مرز و بوم و تکیه بر شعـار سراسر حقیقت «ما می توانیم» و ایجاد فرهنگ خودباوری و ابتکار و تشویق روحیه کار و تلاش مضاعف برای نگهداری و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز، عزت میهن اسلامی را با تأمین استقلال و خودکفایی به نمایش گذاردند. 
«با تبریک الحاق اولین ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش که در تاریخ 18 اسفند ماه امسال با حضور فرماندهان و مسئولین عالی رتبه لشگری و کشوری صورت گرفت همه تلاش های دانشمندان و صنعتگران مان را در کسب دانش و فناوری ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی ارج می نهیم و به افتخار همراهی همه همرزمان عزیز و دریادل اعلام می داریم که نشان سرافرازی همه دریادلان نیروی دریایی پیروی از فرمان ولایت و تحقق فرامین معظم له است.» 
دریادار سیاری تصریح می کند: برای همه همرزمان عزیز و فداکارم در جای جای این سرزمین اسلامی و در همه نقاط عالم و آبهای سرزمینی و بین المللی در ایفای مسئولیت بزرگی که در حفظ منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران و ارتقای امنیت ملی ایفا می نمایند، آرزوی توفیق روزافزون دارم. 
ناوشکن دماوند که به تازگی به ناوگان جمهوری اسلامی ایران ملحق شد، جزیی از پروژه ناوشکن های خانواده موج محسوب می شود.

 


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک‌های کروز ۳۰۰کیلومتری قدیر

  • 88

 به گزارش صدخبر؛با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، خط تولید انبوه موشک کروز دریایی ضد ناو برد بلند در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع افتتاح و مقادیر متنابهی از آن به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل شد. سردار دهقان در جمع خبرنگاران طی سخنانی با گرامیداشت روز شهید اظهار داشت:پس از اتمام تحقیقات ،نمونه سازی ،انجام آزمایشات موفق پروازی و رونمایی از موشک کروز دریایی قدیر به مناسبت روز صنعت دفاعی سال جاری که با حضور ریاست محترم جمهور انجام شد ،امروز بحول و قوه الهی شاهد افتتاح همزمان خط تولید انبوه و تحویل دهی این موشک راهبردی و موثر در عرصه دفاع و رزم دریایی هستیم. 


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

اوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ امیر سرتیپ اسماعیلی از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(

  • 587

امیر سرتیپ اسماعیلی از گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو بازدید کرد

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=73866d46-071b-4047-9ee5-20750662ad7f

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از مواضع گسترش یافته موشکی، توپخانه ای، راداری و اپتیکی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) فردو بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو ضمن تبریک سال جدید گفت: ماموریت پدافند هوایی در زمان جنگ و صلح تفاوتی ندارد و توقف ناپذیر است و مسولیت خطیر حراست از دست آوردهای ارزشمند کشور در حوزه های مختلف بر عهده کارکنان غیور پدافند است.

وی اظهار داشت: سایت ها و مواضع پدافندی در سال های اخیر رشد و گسترش بسیار خوبی داشته است و ما در همه یگانهای پدافندی در سراسر کشور تجهیزات به روز و بومی را در حوزه دفاع هوایی گسترش داده ایم و در بحث نیروی انسانی هم از کارکنان آموزش دیده جوان در کنار همرزمان پیشکسوت استفاده می کنیم که این امر باعث ارتقاء توان عملیاتی پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور شده است.

سرتیپ اسماعیلی در پایان با ابراز رضایت از گسترش سامانه های جدید پدافندی در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) فردو و تقدیر از زحمات کارکنان این گروه تصریح کرد: گسترش سایت ها و مواضع پدافندی در چند سال اخیر باسالهای گذشته قابل قیاس نیست و پدافند هوایی برای ارتقاء سطح پوشش دفاع هوایی ضمن تقویت سایتهای موجود با تجهیزات جدید و نیروی انسانی کار آزموده مواضع و ایستگاه های جدیدی را در سطح کشور راه اندازی کرده است.


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

استقبال از اردوغان با گارد اسب سوار و پرچم سرخ "یا ابا عبدالله" به ابتکار امیر سرتیپ دوم دکتر ولی ون

  • 75

در مراسم رسمی سه شنبه گذشته استقبال از اردوغان در کاخ سعدآباد تهران به عمل آمد برای دومین بار از گارد تشریفات اسب سوار استفاده شد. البته خبرگزاری‌ها به جهت عدم اطلاع این مورد را به عنوان نخستین بار ذکر کردند.

گفته می‌شود برای نخستین بار این گارد دی ماه 1393 به صورت ثابت در سفر نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور جوان ونزوئلا به ایران در تشریفات حضور پیدا کرد و قرار بود در سفر اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان به ایران که به علت حوادث ناگوار بهمن در افغانستان لغو شد انجام شود که این امر محقق نشد بنابراین در سفر اردوغان به عنوان دومین سفر بکار گرفته شد.


 

بکارگیری گارد تشریفات اسب با امکانات موجود و به دور از تجمل گرایی بوده و با استفاده از اسب‌های ایرانی ارتش و لباس عادی دژبان ارتش بدون هزینه و تغییر در لباس آن‌‎ها انجام شده است.

بکارگیری پرچم سرخ "یا ابا عبدالله" از تکات با ارزش انقلابی و دینی این تشریفات است. این نوع تشریفات به ابتکار امیر سرتیپ دوم دکتر ولی وند انجام گردید.


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم: تعرض به خاک و ناموس ایران!

  • 104
از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم!

 

یازده فروردین شهادت پنج نفر از مرزبانان کشور در مرز سومار شهرستان قصرشیرین در اثر انفجار مین کمین دژخیمان در زیر خودروی گشت مرزبانی.

سیزده فروردین شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی در حمله افراد ناشناس به یکی از ایستگاه های نوروزی موقت نیروی انتظامی در پارک گمبوعه در شهرستان حمیدیه در غرب اهواز.

هفدهم فروردین شهادت هشت نفر از مرزبانان کشور در سیستان و بلوچستان در هنگ مرزی نگور، در منطقه صفر مرزی بود در اثر شلیک تک تیرانداز و آرپی‌جی اشرار مسلحی که به مرز مقابل -پاکستان- گریختند.

 

هشتم فروردین تعرض پلیس سعودی به دو نوجوان 15 و 16 ساله در فرودگاه جده که خبر آن هجدهم فروردین و با پی‌گیری مجدانه برخی از دلسوزان مورد واکنش وزارت خارجه قرار گرفت!

16 نفر شهید و تعرض به ناموس ایرانی در آغازین روز‌های سال 1394 خیلی زیاد است!؟

سکوت مسؤلین محترم در این خصوص معنا ندارد!؟

در کشورهای توسعه یافته خار به پای یک نفر برود غوغا می‌شود!

مگر ما در حال توسعه نیستیم؟ پس چرا مسؤلین محترم، ساده انگارانه و جهان سومی برخورد می‌کنند!؟

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم!

بگوییم، تا شاید مانند ماجرای آقای علی مطهری که در مقابل این فجایع هیچ است، حداقل کمیته‌ای برای بررسی و صیانت از خاک و ناموسمان تشکیل دهند!

بگوییم، تا شاید در مقابل خدعه و حملات دشمن چشمانی که باید باز باشند، باز شوند!


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجلس 1394

  • 105
 

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجالس شورا و خبرگان سال 1394

امروز 24 فروردین 1394، پس از قدرت گرفتن اصحاب فتنه 88 در وزارت علوم و دانشگاه تربیت مدرس، علیرضا بهشتی، مشاور یکی از سران فتنه به دانشگاه تربیت مدرس بازگشت. بسیجیان دانشگاه تربیت مدرس قصد ممانعت از ورود وی را داشتند ولی خویشتن داری کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. 


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

هشدار ارتش به عربستان!

  • 81
 

امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: «به‌عنوان یک نظامی به عربستان توصیه می‌کنم دست از تجاوز به یمن بردارد». وی افزود: این حرکت عربستان پسندیده نیست و ارتش عربستان که یک ارتش اجاره‌ای است، دست از تجاوز به خاک یمن بردارد. به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: هنوز گلوله‌ای به‌سمت ارتش عربستان شلیک نشده که آثار شکست را در آنها مشاهده می‌کنیم، وای به روزی که چهار ترقه در ریاض منفجر شود. پیشنهاد من این است که دست از این تجاوز بردارند. امیر پوردستان با ابراز اینکه «تهدیدهای گروهک‌های تروریستی برای ما تهدید نیست» تصریح کرد: یگان‌های مستقر در مرزها به‌خوبی حافظ مرزهای کشورمان هستند. ما تاکتیک‌های‌مان را بررسی و تست و تهدیدها را رصد می‌کنیم اما اولویت ما مقابله با جنگ نیابتی و ناهمتراز است. وی افزود: داعش به‌نیابت از استکبار در منطقه می‌جنگد و بوکوحرام به‌نمایندگی از آمریکا جنایت می‌کند اما ما از این تهدیدها نمی‌ترسیم و در برابر جنگ‌های نیابتی برنامه‌ریزی گسترده داریم.

 


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت میشود !

  • 173
زندگی به من آموخت که
هر چیزی قیمتی دارد ...


پنیر مجانی و تله موش - جملات زیبا www.atrekhoda.ir

  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به دست خویش به حراج بگذارند!+عکس

  • 70
می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به دست خویش به حراج بگذارند!+عکس

هشدار

افسران - کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به نمایش بگذارند!+عکس

هدیه شبکه های ماهواره فارسی زبانان؛

تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.

ملاحظه: امروزه قدرت رسانه ها به گونه ای است  در مدت زمان  مشخص  ، احساس و علایق وذایقه وحتی تفکرات  مخاطبین خود را به راحتی تغییر داده به نفع منافع خود گرایش و سمت وسو می دهد


  • تاریخ ارسال : 21 خرداد 1394 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 76
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 28
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 9
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 30
            بازدید ماه بازدید ماه : 30
            بازدید سال بازدید سال : 40
            بازدید کلی بازدید کلی : 16426

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.144.86.134
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تو آنی که می اندیشی و آدرس tadbir11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به تو آنی که می اندیشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف